dinsdag 18 oktober 2022

Spiritualiteit en dagelijks leven.

 Die twee ziin voor mij onlosmakelijk met elkaar verbonden. Dat wordt me steeds duidelijker en daarom heb ik besloten het mezelf makkelijker te maken in verband met dit blogje dat ik uitsluitend voor mijn overdenkingen en zingeving wilde gebruiken . 

Mijn andere blogje http://magazijn.blogspot.com/

Waar ik van alles en nog wat publiceerde en waar ik al vele jaren op schreef, daar stop ik mee en laat alles staan zoals het is want er staat genoeg v op om in terug te kunnen bladeren. De link plaats ik in de zijbalk.

Op dit blog ga ik verder en geef er een  grotere invulling aan zoals ik al schreef over het dagelijks leven en dergelijke. Daarvoor zal ik succesievelijk hier wat instellingen veranderen, wat aanvullen met linken in de zijbalk en net wat me voor de voeten komt publiceren. Verder  de  mogelijkheid om te reageren hoewel daar meestal geen gebruik van wordt gemaakt staat die mogelijkheid dan ook open maar misschien komen er ook wel blogjes waarbij ik die mogelijkheid sluit. We zullen zien hoe het gaat lopen.


Het zou leuk zijn je hier weer te ontmoeten. 




4 opmerkingen:

  1. Ik miste wel eens de mogelijkheid te reageren,juist omdat jouw schrijfsel een reactie opriep.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Snap ik. Je had altijd in de zijbalk kunnen reageren. Maar nu is het dus geen probleem meer. Voor mij is de ervaring dat ik het vaak lastig vind omdat veel reacties soms oeverloze diacussie uitlokken

      Verwijderen
  2. Dit blog staat nu in de leeslijst en het werkt. Succes met je andere aanpak.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn Ferrara je hier te zien en dat het is gelukt. Dank voor je belangstelling

      Verwijderen