zondag 18 juni 2023

Foto';s kijken

 Vanmorgen zijn we weer naar Het Depot in Wageningen geweest. De zon scheen niet en de temperatuur was heerlijk. Dan is het goed uit te houden na gisteren want toen ging het niet zo lekker. Na het opstaan werd ik zo beroerd dat ik dacht van mijn stokje te gaan. Maar gelukkig duurt dat niet de hele dag en in de loop van de dag knapte ik weer, op.  Dat soort dingen ben ik mijn hele leven al wel gewend maar de laatste jaren ging het zo goed dat ik dat bijna zou zijn vergeten.  Maar het is goed dinsdagmorgen maar eens even naar de huisarts te gaan. 


\Maar goed vanmopergen ging het weer lekker en heb ik idioot veel fotootjes gemaakt en evenzoveel idioot veel fotootje in de prullebak gegooid,  Mischien heb ik er nog een 50 over en daart kunnen er nog wel wat van weg. Niet dat ze niet goed genoeg zijn maar ik bewaar gewoon de beste. Anders is het geen doen en loopt het geheugen binnen de kortste keren vol alhoewel mijn apparaten wel tegen een stootje kunnen wat dat betreft. 


Een meerkoet jong werd gevoerd zo leuk.








Hoofdakelijk zet ik mijn fotootjes op insta en facebok en daar schrijf ik dan ook [praktisch niets.   Maar nu hier maar eens wat fotootjes


Ze zijn wel op een heel lage kwaliteit want ik plaatste de fotootjes die door instagram verkleind zijn tot een minimum.  Als ik ze op de volledige kwaliteit op mijn 14" tablet bekijjk is het puur genieten. Maar helaas google is minders cheutig met het uitdelen van geheugen dus houd ik het hier klein. 

Zo heb ik gisteravond ook zo genoten van oude fotootjes die ik maakte van busreizen die we jaren gemaakt hebben. Daa zal nu wel niets meer van komen maar het is zo mooi om al die foto's terug te zien.  Ik ben bezig ze vanaf de computer over te zetten op een harde schijf zodat ik ze op kijn gemak op het tablet kan bekijken. 

Met zoveel plaatjes kom ik aan televisie kijken helemaal niet meer toe.  Gelukkig nog wel aan lezen en mediteren want ook dat geeft heel veel goede dingen inijn leven.

Heren van de rhee heb ik trouwens uit. Schiotterend boek van Hella Haase. 

1 opmerking: