zaterdag 30 mei 2020

scherpstelpunt

Niet doorlopend van die spirituele dingen ook al boeit het me wel anders schreef ik er niet over. Maar het dagelijks leven is er niet los van te denken.

Vanmiddag heb ik in opdracht van een vriendin een paar fotootjes. Hier in het park naast de flat ligt een prachtig park waar de zusjes Bloem een mooi monument in hebben gerealiseerd. Er staan tabletten met teksten erop van Marion Bloem. Het totale ontwerp is van haar zus Joyce Bloem die helaas is overleden.

Nu ik er toch was met het fototoestel zou ik wel gek zijn het daarbij te laten. Het is lang geleden dat ik eruit was om fotootjes te maken en ik was er helemaal aan toe. Ik heb heel wat plaatjes kunnen schieten maar ik merk wel dat het steeds moeilijker wordt. De kleine blauw juffertjes zag ik wel vliegen maar vond ze soms ook niet meer terug met mijn slechte ogen. Nu even kijken op de computer wat ik ervan gemaakt heb. OOO dat valt mee. Wel heerlijk met en goed toestel want door de zoeker zie ik het zoauwelijks en het toestel stelt scherp. Thuis vergroot ik het dan uit op de mooie monitor, duidelijk zichtbaar. . En door de jarenlange ervaring kom ik een heel eind. Nou ja. deze is niet helemaal goed het scherpstelpunt licht een tikkeltje te ver ervoor. Maar...😄

Maar sjonge jonge ik heb een conditie van 0,0 gekregen in zo`n corona periode  met weinig mogelijkheden en ik word met de dag luier en dat betekent dat ik volkomen uitgeteld weer thuiskwam na die intensieve fotosessie.
pfff uitrusten achter de computer.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten