zaterdag 18 maart 2023

Ik heb me vergist

 Ik heb me vergist. Zo na al die stille Corona jaren dacht ik dat ik intussen te oud was geworden voor een kinderfeestje. Dat het vermoeiend en veel te druk met veel herrtie zou zijn.  Maar niets is minder waar.Wat heb ik genoten en wat was het leuk. Al die rondhuppelende kinderen die plezier hadden en zo leuk hoe ze zich uitdrukken en vertellen over wat ze zien en voelen.  

Zoonlief met achterkleinkind die 5 jaar is geworden. 



Al dat plezier, al die kinderen en dan mijn kleindochter met mijn achterkleinkinderen. Wat zijn ze leuk en lief.

Wachten op de pizza's d waaraan ze zelf hun steentje bij hadden gedragen en die nog in de oven moesten. . 



En kadootjrs uitpakken natuurlijk



En niet te vergeten de lekkere hapjes en drankjes  die we allemaal kregen.

 Het is heerlijk om te zien dat kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen het goed maken.  En aardige vriendelijke mensen zijn geworden. 

Weer een ervaring rijker. 

6 opmerkingen:

  1. Dat is een leuke vergissing, Elly!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezelligheid daar bij jou aan de keukentafel, ik reageer hier anoniem omdat het vanuit wordpress zo moeilijk reageren is in blogspot, je kent me misschien nog wel Elly van mijn eerdere blogs, Mijn gedachten en paintbrush. Leuk om hier nog iets van jou te zien en te lezen, groetjes van mij Geesje, je vindt mijn link wel bij Plato

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je reactie Geesje. Ja ik ken je nog en zie je bij Plato. Griekenlandganger herinner ik me 😁

      Verwijderen
    2. ja dat klopt, nog steeds, hahaha, We gaan dit jaar drie keer, de vriendschappen daar zijn zo waardevol voor ons.

      Verwijderen
    3. Leuk om te lezen. Veel plezier over there

      Verwijderen
  3. Dank je Elly, ik kom later meer bij je lezen, ik heb je boek nog steeds :-)

    BeantwoordenVerwijderen