maandag 27 maart 2023

Nemandalletje





 Onder het label niemandalletjes ben ik van plan af en toe over dagelijkse dingen te schrijven. 

En dan zie ik dat ik lang geldeden   al verschillende blogjes  een label heb gegeven maar heb dat al lang niet meer gedaan,  Toch wel handig wanneer ik iets terug wil kunnen vinden. 

Niemandalletjes dus

Die niet minder bij het leven horen dan alle andere dingen die voorbij komen.  Zoals dat ik vannacht slecht geslapen heb en dat ik nu niet eens kan lezen want dan val ik boven mijn tablet in slaap.  Ik kan dan wel even de ogen dicht doen maar als ik te lang slaap op de bank word ik akelig en hangerig wakker en loop ik grote kans vannacht weer niet te slapen.

Dus dat is de reden dat ik nu even achter de tanlet ben gekropen en een berichtje schrijf met label  niemandalletje.  En die verrschillende labels moeten dan weer in een gadget op dit blog komen te staan.  Want volgens mij heb ik die labels er nog niet in de zij of onderbalk staan.  Dat houd me weer even van de straat. Of moet ik zeggen uit de slaap. 

Toen ik vanmorgen terugkwam van de KWA waar ik schilder was er plotseling hier en daar weer een waas van groen aan de bomen te zien.  En het groot hoefblad spotte ik ook al weer. 

En nu maar hopen dat er niet teveel slagfouten instaan want alleen met nakijken ben ik soms al dagen druk en vind iedere keer weer wat. Dat ga ik hiermee niet doen. 

2 opmerkingen:

  1. Een prima niemandalletje, ben er nu ook een aant schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niemandalletjes of niet, de tekst was goed te volgen, met of zonder fouten. Ik heb er niet naar gekeken.

    BeantwoordenVerwijderen