donderdag 4 mei 2023

Maak mijn dag

 Mijn schrijflust is op dit moment aardig aan het dalen dus heb ik besloten af en toe andere dingen te publiceren in plaats van hele schriftelijke  verhandelingen. Het zonnetje lokt naar buitenen en we fotograferen veel. 

Zo heeft mijn leven altijd verschillende perioden gekend waarin ik soms wat intensiever en soms wat minder intensief met verschillende dingen bezig was,  Toch liepen er altijd rode draden doorheen die zijn gebleven. Dat zijn de verbeeldende dingen zoals het schilderen en het foyograferen en de laatste veertig jaar waarin ik me wat meer gericht heb op 'de 'zin van het leven'  waar ik graag over schrijf. 

En de pinksterbloemen zijn er ook weer. Als je meer beeldend werk wilt zien kun je dat vinden op https://fotoosvanelly.wordpress.com/. In de zijbalk de link. Maak mijn dag.  





1 opmerking: