maandag 12 juni 2023

Lekker schilderen.

 Ik denk erover om in plaats van de maandagmorgen schilderen bij de KWA naar de maandagiddag te gaan,. In de ochtenden loop ik teveel tegen  de buikellende aan. Maar ja ik ben wel blij met die ochtendgroep en vond het altijd heerlijk om de week te beginnen met iets leuks.  En nu ik me dat had voorgenomen voor het volgende jaar dat in september na de vakantie weer begint., ging het vanmorgen na wat opstartproblemen toch wat beter. 

Dus schuif ik het maar weer gewoon voor me uit. Wie weet gaat het in september beter en ga ik op de opude voet door. Vanmorgen heb ik in ieder geval lekker geschilderd.  Ik ben intensief met kleuren aan de gang gegaan. Emile Nolde fascineert me erg met zijn kleurgebruik en ik ben van plan daar toch wat meer mee te expirementeren op mijn eigen manier en laat me door zijn werk inspireren. Omdat het voor mijn slechte zicht onmogelijk is precies te werken  door verspringenden lijtjes en  details waar ik onmogelijk op kan focussen, is kleur des te belangrijker en  met  het uitbuiten van kleurcombinaties zijn leuke en mooie dingen te doen.  Hoofdzaak is dat ik plezier blijf houden in het maken van beelden die mij bevallen





3 opmerkingen:

  1. Al kijkend realiseer ik me,dat jij je werk misschien anders waarneemt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooral het tweede kopje vind ik prachtig en krachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn zonnige, aansprekende kleuren. Om vrolijk van te worden.

    BeantwoordenVerwijderen