zondag 3 september 2023

Aan het water

 Vanmorgen fotografeerden we in Depot Wageningen. Ik ben heerlijk aan het water gaan zitten in de hoop een waterslang te kunnen fotograferen terwijl mijn lief op zoek ging naar eekhoorns

Helaas ik fotografeerde wel uets dat erop leek. Het was geen kikker 


Maar die foto kan in de prullebak.  Te  slecht maar een kikker zwemt niet zo die lange achterpoten van de kikker zijn altijd duidelijk zichtbaar en goed te fotograferen. er zat nog wel een kikkertje tussen wat waterplanten


Maar verder ademde alles al alsof het herfst was. Een enkele libel probeerde er nog iets van te maken en ik probeerde hem uit de lucht te schieten.


Helaas het waren allemaal povere pogingen er iets van te maken. Maar zo kan ik uren aan het water zitten aan een vijvertje en me vermaken met alles wat leeft.

Het klinkt dit keer allemaal wat saai maar ik kwam ook nog wel met wat andere fotootjes thuis die wel de moeite waard waren. Maar je moet heel veel schieten om af e foe iets bijzonders te hebben. 



Oefening baart kunst. En al is het dan niet hoogstaand, dat hoeft ook niet. Het gaat om het plezier  dat ik erin heb. Het was een heerlijke morgen aan het water

4 opmerkingen:

  1. Een mooi plaatje schieten is als een kers op de taart. Zonder dat smaakt een taart toch ook heerlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeie vergelijking izerina. Ja fotograferen us heel leuk op zich. Maar ik vraag me afof ik ook zonder de kers er al 40 haar mee bezig zou zijn geweest. 🙈

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, lekker aan het water fotograferen. Die eerst foto doet me denken aan het monster van Loch Ness. Bestaat ie wel? En wat is het?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lachen om het zinnetje over die arme libelle die er nog iets van probeerde te maken, wil jij hem uit de lucht schieten.

    BeantwoordenVerwijderen