zondag 18 augustus 2024

Aap gedrag

 Em dan plotseling is het er weer. 

Wordt i veel te vroeg wakker want we zijn langslapers en dan schieten er allerlei onderwerpen  door me heen waarover ik zou willen bloggen. 

Dagen of misschien wel weken in mijn gevoel geen enkele motovatie om een blogje te schrijven met verschillende redenen daarvoor en nu is het er weer. 

Ik lijk wel een aap misschien moet ik rustig in een hoekje gaan zitten wachten tot het over is. 

Feit is dat mijn lijf niet zo wilde en de darmen heel pijnlijk en vervelend aan het doen waren. Dat gaat nu gelukkig al een paar dagen beter en zijn de ontstekingen waarschijnlijk over. Wel een gesprek met de arts gehad maar dat schreef ik geloof ik al.

Dat gebeurd er als je niet consequent  blogt dan weet je niet meer wat je wel of niet hebt geschreven. 

De verhuizing en verkoop van ons appartement loopt niet erg hard van stapel.  Maar ja we hebben ook maar één koper nodig. En volgende week is er weer een kijker. 

En dan ga ik eens zien of het me lukt blogjes in het voren te schrijven als ik weer de geest daarvoor heb die ik dan in stillere tijden kan publiceren. Hhhmmm dat is misschien een goed idee




1 opmerking:

  1. Fijn,dat je je weer beter voelt.En inderdaad blogs in "voorraad"is misschien een goed idee. Zeker,als je straks echt verhuisdrukte krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen