woensdag 18 september 2024

Net zo n oudje als ik.

 Vandaag ben ik 80 geworden. 

Verleden jaar vierde ik dat ik in mijn 80ste levensjaar zat en Fer was 70 geworden. Dat was dubbel feest. Dit jaar was het dus heerlijk rustig en dat kon ik wel gebruiken na de hectische opruiming en wegdoe tijd. 

We hebben alle spullen weer in huis staan en die beneden weggestopt waren en als er nog kijkers komen moeten ze maar door de prullaria en schilder-teken e en hobby activiteitenspullen heen kijken. 

En zo wandel ik dus een nieuw decennia in. Het blijft spannend maar de kans dat we hier blijven wonen wordt wat mij betreft met de dag groter.

Gister middag hebben we weer heerlijk gefotografeerd in de dierentuin. Het was mooi weer en ik heb verwonderlijk veel kunnen lopen waarschijnlijk door de afgelopen activiteiten die de conditie goed heeft gedaan maarik  was wel bij thuiskomst erg moe. Ook dat is goed want vannacht heb ik prima geslapen. 


Kijk net zo n oudje als ik. 😅




6 opmerkingen:

  1. Heelhartelijk gefeliciteerd en nog vele jaren, hopelijk snel in een ander huis.
    Ik mag nog 5 jaar wachten op de 8

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gebruik die 5 goed
    Lot. ze zijn voorbij voor je het weet🙃

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd. Fijn,dat er weer ruimte is voor hobbies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van Harte Gefeliciteerd, wat fijn dat je dit in rust kon vieren. Houen zo, zou ik zeggen. Ik heb nog 4,5 jaar te gaan voor ik die leeftijd heb. Je advies aan Lot speelt hier al jaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al met al, toch vind ik jou er een stuk beter uitzien! Tja 80 zijn lijkt me een vreemd gevoel...

    BeantwoordenVerwijderen