woensdag 12 juli 2023

Even de knop omdraaien

 We zijn er helemaar klaar voor. Batterijen oopgeladen voor het fototoestel. Broodjes en drinken in de tas,Rollator voor de deur. We gaan naar Nunspeet want daar hangt werk van Eugene Brnds en dat heb ik nog nooit in het echie gezien.  Jaren geleden een van mijn favotieten.  Rollator voor de deur en weg wezen. 

Nee he, roept mijn lief uit de werkkamer. Het kan niet doorgaan want er moet iets gebeuren voor schoonmama van 93. Tja dat gaat voor. Ff  de knop omdrtaaien.

Niets is zeker in de praktijk van alle dag.

Nu zitten we aan de kloffie  en tik ik een blogje.   Wat zal het worden vandaag?  Maar even afwachten hoeveel tijd nog beschikbaar is om iets anders te bedenken.

Wordt het toch nog gezellig vandaag grapt mijn lief. 




2 opmerkingen:

  1. Jammer, maar soms kan het niet anders en dan heeft mopperen geen zin. Dat doe jij dus niet en maakt er wat van. Hopelijk kun je deze plannen snel uitvoeren.

    BeantwoordenVerwijderen