woensdag 5 juli 2023

Mijn eer te na

 De lindebomen gaan tekeer voor mijn raam en ook in mijn hoofd begint de chaos achter mijn toetsenbordje steeds groter te worden en de oplossingen die ik bedenk vliegen van de ene naar de andere kant. 

De blogjes zijn niet naar mijn zin. Al jaren wil ik er orde in hebben maar het lukt me niet zoals ik het wil. Misschien ben ik wel een grotere chaoot dan ik zelf wil toegeven. Ik wil erg graag alles op een rijtje hebben maar kan daar geloof ik niet zo goed  gestructureerd mee omgaan. Het kost me in ieder geval veel moeite en zie dan soms door de bomen het bos niet meer. 

.Ik heb verschilldende blogjes over verschillende onderwerpen. Blogjes waar ik vroeger vakantiefoto's op zette liggen intussen natuurlijk stil en daar heb ik geen omkijken meer naar, Een kladblogje dat ik niet publiceer maar vol ideeen en dingen die ik nog goed kan gebruiken. Een blogje om herinneringen in op te schrijven, een blogje voor foto's die ik goed vind. En intussen word ik er tureluurs van. Het blogje 'verdwalen in verhalen waar ik het in het vorig blogje over had, jaja pff. '. Dat is in wordpre ss en nu heb ik het , dacht ik. daar alles aardig op een rijtje maar loop dan weer tegen dingen aan die gewoon niet lukken. Iedere keer verslik ik me er weer in en dat kost me veel te veel tijd die ik liever anders gebruik. 

Ik ga er nog wel eens een keertje mee aan de gang maar voorlopig blijf ik hier op dit blog gewoon schrijven wat me voor de voeten komt en niet alleen maar de diepgaande overwegingen. Want ook in de chaos van alledag kom ik mezelf tegen. Merk ik dat ik mezelf na 78 en een half jaar nog niet ken. Ik wil toch niet zo'n chaoot zijn ghaghagha en dan haal ik maar eens diep adem. 

Ik was al begonnen om op dit  blog meer dan alleen mijn diepgaande overwegingne te schrijven. Dat blijf ik hier fijn doen en als ik zin heb probeer ik zo af en toe daar in het herinneringen blog de boel op een rijtje te krijgen zoals ik het wil. Het is me de eer te na om het op te geven. 


 Zo leuk stoeien met fotootjes. Dan ontdek ik plots weer iets nieuws 
en zet een roodborstje tussen de bloemen.

8 opmerkingen:

  1. Ja, erg is dat. Dan ga je ordenen en dat wordt het nog chaotischer. :) Sterkte. De foto is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herken dat wel een beetje, soms word ik er ook moe van, dan wil ik van alles en ook weer niets. Leuke foto Elly, liefs, Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is die "chaos"vervelender geworden nu je ouder bent? Ik ben wel geordend,maar kan niet goed meer multitasken. En mensen verstaan,als de waterkoker sist. Een variant van chaos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hiji ja fat heb ik ook allemaal Izerina. Ach die chaos valt in mijn ervaring wel mee maar ik merk wel dat ik wat minder snel een lastige website zoals wordpress onder de knie krijg als vroeger. Maar alles verandert ook. Die veranderingen worden steeds lastiger bij te houden omdat ik toch langzamer wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mij ook niet N. Maar ik wil wel graag alles op een rijtje hebben ghaghagha en dat is ook vaak hatseklats

    BeantwoordenVerwijderen