woensdag 10 juli 2024

Het blijft spannend.

 ER komt geen eind aan het opruimen. Het gaat maar door. Klaar? nee echt niet. 

Voor het gezicht ziet het er allemaal goed uit en de 5 bezichtigingen maandagmiddag gingen naar wens. Ha het waren er vijf.  Nu maar weer afwachten. We zijn we begonnen aan een archief opruiming.. Mijn eigen archief had ik al jaren geleden geschoond en het meeste papierwerk opgeruimd maar nu kwamen allerlei andere papieren tevoorschijn die ook nog allmaal nagekeken moeten worden en vernietigd. 

Het lastige is dat ik wel graag wil helpen maar mijn ogen weigeren op dat niveau dienst en komt het neer op helpen  met wegknippen wat standaard herkenbaar is maar zo gauw er meer op staat,  met informatie dat echt vernietigd moet worden kom ik zicht te kort.  Dus het is voor mij hoofdzakwlijk lopende bandwerk wat ik aan de stapels papieren kan doen. 

Een papiersnipperaar geeft een enorme hoeveelheid stof dus beperken we ons tot knippen  en dat gaat prima om grote hoest problemen en benauwdheid te voorkomen.  We hebben er tot nog toe nog alle tijd voor en ik denk dat al dat papier niet zovel zoden aan de dijk zet met het opruimen maar het is echt de moeite waard en geeft meer kastruimte.  Heerlijk is dat. 

Nu we zo bezig zijn met allerlei dingen rondom het huis en een eventuele verhuizing gaan er andere dingen langs me hee. Ik kom minder buiten en we zijn de laatste tijd weinig wezen fotograferen. Daar komt nog bij  dat schoonmama ook aandacht en tijd nodig heeft in get verpleeghuis zijn er altijd wel weer dingen die geregeld moeten worden. Maabdag gaat ze naar huis en moesten er ook allerlei nieuwe voorzieningen geregeld worden waar Fer met zijn zus mee bezig is geweest. 

Ik heb het gevoel dat ik het voorjaar ben misgelopen. Weinig fotograferen en buiten zijn. Maar hopelijk komt daar ook weer tijd voor. Maar ja als het echt verhuizen zou worden komen er weer allerlei nieuwe dingen op stapel te staan .   Het blijft spannend.


Dus maar een fotootje uit het archief. 

Kijk de klaprozen heb ik dus echt gemist. 

 


2 opmerkingen:

  1. Je extra werkzaamheden en opruimen doen het voorjaar voorbij flitsen. Zelf heb dat gevoel een beetje bij het vele donkere en regenachtige weer. Zomaar ineens juli

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er komt geen eind aan, lijkt het, he? Ik sta nog helemaal aan het begin. Zo stoer van jullie!

    BeantwoordenVerwijderen