maandag 5 augustus 2024

Ik ging weer los

 Ziezo mijn tablet is geupdate dus kan ik er weer lustig op los bloggen.


In onze geplande verhuizing zit nog niet zoveel schot en het ziet ernaar uit dat het nog wel een tijdje gaat duren of misschien wel niet doorgaat en we gewoon hiet blijven wonen. Ook goed. 

Maar ik krijg wel steeds meer zin om toch weer geoon wat in te kunnen plannen aan dingen waar ik zin in heb. Wachten op de dingen die komen kan soms lang duren. Normaal gesproken vliegt de tijd maar als je ergens op moet wachten duurt het soms een eeuwigheid. Dan  duurt het koken van een eitje al verschrikkelijk lang 

Er is zoveel in verband met eventuele bezichtigingen aan de kant gezet en opgeborgen. Dus kocht ik een nieuw vaasje. Daar kan ik me geen buil aan vallen. Het staat hier mooi en kan ook gewoon mee verhuizen.  




Wel heel veel planten heb ik al weggegeven want die kunnen we niet plaatsen . Hier heb ik veel meer vensterbanken. Daar is meer glas tot bijna aan de vloer.  Mocht het verhuizen toch niet doorgaan  dan  zijn ze hier  gauw genoeg weer aangevuld want die dingen groeien vanzelf groter en rijzen soms de pan uit.  waardoor ze eigenlijk teveel ruimte in beslag gaan nemen.  Ja zo gaat dat.

Zo  dook ik vanmorgen in de boekenkast.  Er zijn honderden boeken naar Colofon de tweedehands boekwinkel  gegaan en naar vrienden omdat ik ze niet meer kan lezen en de lege  plekken  vulde ik  met dingen die ik mooi vind maar de verdeling in de kast klopte niet en de boeken  die ik hield stonden  niet meer makkelijk vindbaar. Dus nu staat het weer naar mijn zin.  Maar dat wil niet zeggen dat het zo bnlijft. Er kan nog van alles veranderen. Daar houd ik wel van, van verandering




Ook de versterker van mijn gitaar die op de achtergrond te zien is bij het vaasje, stond niet meer aangesloten en zo kwam er ook van spelen bijna niets meer maar vanmiddag heb ik weer heerlijk een poosje zitten jengelen.  Toch wel weer heetlijk om er  wat leuks uit te toveren. Het is heerlijk om ermee te spelen en de accoorden bij elkaar te zoeken die ik wil gebruiken. Stel je er niet teveel van voor het is gewoon voor mijn eigen plezier en slaat soms nergens op. Maar niemand die er last van heeft en Fer moedigde me aan dus ging ik weer los 🤣

1 opmerking:

  1. Door wachten zou je je leven in slow-motion zetten. En dat is jammer,er is zoveel moois/leuks.Ik heb bewondering voor je rust bij het leven met twee mogelijkheden.

    BeantwoordenVerwijderen