vrijdag 13 september 2024

Klein maar fijn

 Het lijkt alsof ik in een sneltrein ben gestapt. Zo ontwikkelt zich nu alles.  

Vanmiddag druk morgen druk en onderweg naar de project 'keukenbouwer' weet ik veel hoe dat allemaal gaat en moet.  In ieder geval hoef ik me niet te vervelen.  Ik dacht dat we al veel overdacht hadden maar nu worden er spijkers met koppen geslagen. 


Het was trouwens koud toen we voor de deur van ons toekomstig appartement op de makelaar stonden te wachten. 

Binnen met de makelaar waaide het gelukkig niet



Enfin het zal ok wel weer rustiger worden want voorlopig duurt het nog wel even voor we echt kunnen verhuizen. 


Morgen op zoek naar een passende keuken etc,  wat er allemaal nog meer in moet.


 Dit moet een keuken worden. 



Nog meer opruimen dus want het is echt kleiner.





3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Daar rask je precies een gevoelige snaar. Ja maar met een grote kanttekening er staat een donkervruin werkhuisje in de weg en dat is flink balen. Ik joop er met de tijd een groene struik voor te kunnen zetten. Of zoiets. We zien wel.

      Verwijderen
  2. Begrijp eigenlijk niets van het hoe en waarom? Maar als jij er blij mee bent, dan ben ik het voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen