dinsdag 3 september 2024

Kleiner wonen.

 Weer een kastje opgeruimd.  Toch wel heerlijk .  

Dobderdag morgen twee vezichtigingen en er kan een koffer naar de kringloop. 

Nu komt er ook een beetje ruimte in alle teken en verf atributen.

Maar vergis je niet. Dit is maar één  kastje.

Gelukkig zitten overal deurtjes voor

 De rest zal ik je besparen.  De stapels papierwerk en doeken die voorlopig in de kerlder huizen. 

En dan die grote tas die ik altijd meesleep naar het stelier van KWA waar ik lid van ben.  Die moet ook naar de kelder voor de bezichtiging.  En potten vol met penselen en andere gereedschappen. Daar moet ik ook nog in sorteren en misschien weggouoien. 

 Ja je moet er wel wat voor doen.  Maar het geeft ook energie om overtollige dingen weg te doen. 
Dat moet ook wel want alles past niet in ren kleiner huis  


5 opmerkingen:

  1. Moeten jullie ook voor elke bezichtiging je huis netjes maken? Hopen,dat het resultaat geeft

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad. Maar ze waren gelukkig hoofdzakelijk op een dag gepland . En nu dus weer.

      Verwijderen
  2. Het blijft spannend. Alles weer in orde met je man?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er komt heel wat bij kijken, bij het voorbereiden op een verhuizing. Het is ongetwijfeld niet altijd makkelijk. Momenteel zijn we bezig met de verhuizing van mijn schoonvader naar een appartement. Hij heeft beslist niet uitzonderlijk veel spullen, en de laatste maanden heeft hij al ontzettend veel weggedaan en uitgezocht. Maar alsnog merk je dat er veel is om in te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen