maandag 9 september 2024

Uitslapen en opnieuw beginnen.

Heb ik toch een groot deel van de dag verslapen. Vanmorgen en vanmiddag weer. En nu maar hopen dat ik morgen weer kan doen wat ik wil. Het moet nu maar eens afgelopen zijn met die aanvallen.  want ik wil graag naar de bieb en woensdagmorgen ook want dan komt Rick voordragen.  En daar ben ik heel benieuwd naar. 




Vanmiddag zijn we nog wel samen naar de fotozaak geweest. Al jaren fotografeert Fer met zijn oude toestellen en objectieven en altijd is er iets wat niet naar zijn zin is. Nu eindelijk besloot hij iets te kopen wat hij dus  al heel lang graag wil hebben en konden we het ophalen.

Thuisgekomen de accu's  op lading gezet en ben ik weer in slaap gevallen want gelukkig was de pijn tot een minimum gezakt.  En volgens mij is hij heel blij met wat hij nu in handen heeft. 

Kunnen we er weer samen op uit om plaatjes te schieten want hij wandelde de laatste tijd meer dan dat hij fliepste. En dat zal hu wel weer verbeteren.




2 opmerkingen:

  1. Heerlijk een nieuw fototoestel. Alles uitproberen en "spelen"er mee. Ik hoop,dat jullie samen op pad kunnen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En nu maar hopen dat alles (lijf en weer) meewerkt. Succes met het nieuwe speeltje.

    BeantwoordenVerwijderen