zondag 10 december 2023

Kalmpjes aan.

  Wij ontkomen er dus ook niet aan.


Fer heeft Cororna.


Gelukkig is hij ingeent en blijven de problemen hiopelijk beperkt. We wachten het af . Hij kan geen boodschappen voor zijn moeder vn 94 doen en we blijven maar een beetje in huis.  Een beetje rust is wel goed voor hem. Het is toch wel vermoeiend bij het ouder worden ook nog te mantelzorgen en voot mij staat hij ook altijd weer klaar want ik doe regelmatig een beroep op hem en hij staat altijd weer klaar.

Een rustig weekje dus. Vind ik ook wel lekker maar hoop natuurlijk wel dat hij snel opknapt. 




4 opmerkingen:

  1. Beterschap voor je echtgenoot. Hopelijk blijf je er zelf vrij van. Ik ben er achter waarom ik opeens anoniem was. Ik heb aan de instellingen zitten sleutelen en ergens een vinkje gezet, heb ik weer veranderd en zie het is weer goed,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik duim dat je niet ziek wordt, Elly. Beterschap voor je man.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is toch een beetje schrikken, Elly. Ik krijg vandaag een vaccinatie. Wilde eerst niet, alles lijkt weer normaal. Maar dan hoor ik dat mensen toch ziek worden. Daarom maakte ik een afspraak. Sterkte jullie allebei, beterschap voor Fer en duimen dat jij het niet krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen