zondag 10 december 2023

Mooie zondag

 Ik bladerde eens even door mijn laatste blogjes en het viel me op dat ik maar weinig aantrekkelijke fotootjes op deze blog pklaats. Nou is een foto voor de een aaantrekkelijk en misschien voor de ander wel sfstotelijk maar toch... ik merk dat ik er in ieder geval weinig aandacht aan besteed. Ik gebruik het blog hoofdzakelijk om af en toe wat te schrijven. 

En daar geld waarschijnlijk hetzelfde criterium voor alhoewel ik daar wel veel aandacht aan besteed. Dat gezegd hebbende is hier een foto die ik over het algemeen op Insta en FB plaats. 




Ik vind het erg leuk om met een programma en de door mij gemaakte fpto's en/of schilderijen te stoeien.  Daar komen dan dit soort dingen uit.  Maar laatst was ik zo aan het stoeien in PIXLR met lagen en samenvoegen en weggummen enzovoort dat het bestand misschien veel te groot was geworden en hup... plotseling was het verdwenenen. Dat was balen. 

Het ziet er naar uit dat ik er deze week genoeg tijd voor zal krijgen of... met een beetje pech krijg ik ook de Corona van Feer mee. Maar daar wul ik niet vanuitgaan./ 


Ik heb altijd zo n beetje het gevoel met het sterk daaraan denken en er me tegen verzetten dat het dan als vanzelfsprekend gaat gebeuren. Onzin natuurlijk. Maar ik ga ervan uit dat ik hem kan blijven ondersteunen zoals hij dat mij als vanzelfsprekend dagelijks doet en blijf ik gezond.


Zo en bu nog goed proberen te scannen met die 3/4  ogen van mij om alle fouten eruit te halen wat me nooit helemaal lukt, Heklaas. 


Dag allemaal. Nog een mooie zondag. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten