dinsdag 26 december 2023

Muziek maken

 Dat vermoedde  ik al. De jongste zoon en de twee volwasswn  kinderen, nu met een vriending trokken aan de bel en de oudste kleinzoon had de gitaar bij zich.  n Het was heel gezellig  Lekker kletsen en ook nog even samen muziek maken. 

Ik speelde ook nog op zijn gitaar. Een van hetzelfde merk als degene die hij voor mij bpouwde. Maar dan niet zelf gebouwd. Het spelen  voelde hetzelfde en ze deden niet veel voor elkaar onder.  Ik ben dan ook heel blij met het prachtige apparaat dt hij voor mij bouwde. Ik speel er bijna dagelijks op en enu ik er een versterkertje bij heb en niet alleen meer op de koptelevoon hoef te spelen was het dubbel genieten. 



Maar wat was ik verschrikkelijk moe gisteravond. Dan merk ik echt wel  dat ik een flinke jas heb uitgetrokken na Corona./ 


Gelukkig heb ik vannacht heel goed geslapen en kan ik er vanmiddag wel weertegen al mijn oudste zoon arriveert. 

3 opmerkingen:

  1. Moe, maar voldaan? Wat je al zei; elk moment is er één en dat is fijn. Ik wens je nog veel 'rustig' plezier. Groetjes; Walter...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! Een heerlijke reden om moe te zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne momenten en dan neem je de vermoeidheid voor lief. Corona blijft een onbetrouwbaar beest.

    BeantwoordenVerwijderen