zaterdag 31 augustus 2024

Nog steeds leren

Ik was van plan boogjes in het voren te gaan schrijven om ze wat regelmatiger te plaatsen . Er zijn dagen dat ik wel meerdere publicaties zou willen svhrijven  en er zijn dagen dat er niets uit komt. Dus dingen in concept zetten lijkt me een goede oplossing.

Of dat gaat lukken weet ik niet. Misschien moet ik gewoon de discipline  en de gewoonte  aanleren om te wachten met publiceren als er een blohje klaarstaat want op een geduldige manier omgaan met mijn enthousiasme om te publiceren  dat is me tot nog toe niet gelukt. .  

Vaak heb ik niet het geduld te wachten met het plaatsen. Het kost me al moeite genoeg te wachten en vaker te herlezen zodat er minder fouten aan mijn blinde vlekken ontsnappen. 

Ik geloof dat ik altijd al weinig geduld heb gehad.   Het is gelukkig al een ietsie pietsje minder geworden maar mijn reacties  zijn vaak snel en direct. Niet altijd handig en vaker dan eens moest ik door schade en schande wijzer worden. En in sommige opzichten is dat geduld opbrengen dus nog steeds niet op alle fronten merkbaar. 

Eerder probeerde ik al eens iets voorlopig in concept te laten staan maar tegen de tijd dat ik het wilde plaatsen vond ik het niet leuk meer en achterhaald.  Dus gooide ik het weg.

Goed, met deze blog en andere zal ik het dan nog eens proberen en kijken of ik een beetje meer discipline op kan brengen en geduld kan beoefenen. 

Weer iets nieuws te leren. Hoe ouder ik word... inderdaad nog steeds leren!




1 opmerking:

  1. Ik lees eigenlijk nooit mijn eigen blogs terug vind het jammer als er fouten inzitten maar las in de Flow ooit; niet volmaakt is ook goed en toen dacht ik, daar zit wat in. Ik geniet ook veel meer van mijn creativiteit sinds ik zo denk. liefs van mij en fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen