zaterdag 31 augustus 2024

Dat was me het dagje wel

 Al zo lang had ik het gevoel dat er niets meer gebeurde en de zomer door mijn handen gleed sls water  

Vanmorgen zouden we naar Wageningen.  Daar had ik zo' n zin in. Daar willen we graag gaan wonen  en of het ervan zal komen is nog steeds de vraag.  Maar we zouden daar even de stad in. Naar de markt. Een kibbelingetje eten, een kopje koffie drnken en misschien ook nog fotograferen in het park van Het Depot. 

 Zo gezegd zo gedaan.  Eerst een hoed  kopen want anders zie ik niets . De zon staat daar pal boven de winkelstraat.  Als ik fotografeer zet ik een zonneklep op maar in de stad wil ik een hoed. Hihihi ja zo ben ik wel. En jawel. Ik vond er meteen een voor 5 euro. Dat kan nooit een miskoop zijn. En zo blijven de pupillen zo groot mogelijk want als ze dichtknijpen door het licht is het zicht minimaal



Zo kan ik er tegen. En toen vond ik ook nog een jurk.



 In geen tijden meer zo leuk gewinkeld. Hier in Arnhem komt het er gewoon niet van. Wageningen is in veel opzichten leuk .  In een paralel straatje vond ik een prachtige curiosa winkel. Daar zou ik uren kunnen snuffelen zonder kopen want als we echt gaan verhuizen moet er ect toch nóg meer weg en kan er niks bij.


En toen nog even  de weg op naar boven.  Het Depot waarnaast die flat staat waar we een oogje op hebben. De tuin of liever gezegd het park van Het Depot is zo prachtig. Gelukkig heb ik de rollator en kon ik zittend nog wat fotootjes maken. Want al had ik een heel goede dag ik was toch wel moe van het winkelen. 

Wat was het heerlijk  om ond te kijken, buiten zijn en fotograferen.  










En als het verhuizen niet doorgaat omdat we ons huis niet verkopen..... Tja jammer dan maar zover weg is Wageningen nou ook weer  niet en hier wonen waar we nu zijn  is  ook prima.  Maar nogmaals. ..

Duim je voor ons?



1 opmerking:

  1. Ik ga zeker duimen. Zoals je het beschrijft klinkt je "nieuwe huis en woonplaats"geweldig

    BeantwoordenVerwijderen