maandag 26 augustus 2024

Ontwikkelingen en van alles wat vandaag.

 Al dagen heb ik het gevoel dat er niets gebeurt en plotseling vandaag gebeurt er van alles en nog wat.

Allereerst vanmorgen een telefoontje dat de bezichtiging niet doorgaat vanmiddag dus kunnen we het kalm aan doen. Dan een gesprek met de makelaar en allerlei nieuwe perspectieven.. Dat is dan weer heel spannend en daarna wilden we weer eens even fijn gaan fotograferen. Lekker weer  even een rondje doen. L:euk. Ik heb het gevoel dat ik al zolang in huis zit en er niet toe kom weg te gaan. Iedere keer is er wel wat dat me tegenhoud en nu... ik had er helemaal zin in. 

Het leek allemaal goed te gaan en ik zat lekker in mijn vel want de darm ellende van de afgelopen weken lijkt achterhaalt.  Natuurlijk heb ik altijd wel een beetje last maar dat is ppeanuts.  Ik weet wat het is en het gaat altijd vanzelf weer over, 

En toen waren we halverwege ons  rondje toen Fer zich niet goed voelde. Gister had hij dat ook al gehad en we gingn nu dus rechts omkeer terug naar huis.  Van mijzelf weet ik wat het is als ik ergens beroerd van word en waar het vandaan komt. Altijd weer hetzelfde verhaal maar van FGer ben ik dat niet gewend en dan schrik ik echt wel even.  Gelukkig viel het mee maar ik was blij dat hij het op tijd meldde want brokken maken onderweg zie ik echt niet zitten. Ik heb ook al zo lang geen auto meer gereden en met deze  auto durf ik echt niet meer te rijden/. We moeten dan toch altijd weer zien thuis te komen. 


Vreemd is dat / Terwijl ik er altijd zoveel plezier in heb gehad overal heen te crossen  zou ik het nu echt niet meer aandurven. Niet alleen vanwege het slechte zien maar ook  omdat het verkeer in die paar jaar dat ik nu niet meer rijd zo veranderd is. Evenals de wegen. Er wordt zoveel aan de weg gewerkt zodat ik niet meer weet of ik links of rechtsom zou moeten. 

Gelukkig knapte Fer na een tijdje weer op en hebben we gezellig thuis koffie gedronken. 

Ik heb toch nog wat leuke fotootjes gemaakt maar het is ons weer opgevallen. Verschrikkelijk wat zijn er weinig insecten overal.  Het is echt schrikbarend. 




4 opmerkingen:

  1. Dat is schrikken met je man. Heeft hij te veel hooi op zijn vork de laatste tijd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk niet meer dan hij wel aankan maar misschien teveel hooi gegeten 😉

      Verwijderen
  2. En toch ... in de gaten houden die man. Ik kan me je schrik maar al te goed voorstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch maar misschien eens naar de huisarts gaan ook al is je man nu weer wat op geknapt. Er kan een onderliggende oorzaak wezen. Groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen