woensdag 1 maart 2023

Het nemen zoals het komt

Dat was het dan.

Ik stop met srukjes schrijven op dit blog. 

Ik was me niet bewust van de ontelbare fouten die er in mijn schrijfsels blijven zitten. Ondanks herhaaldelijk controleren en verbeteren ben ik tot de ontdekking gekomen dat het wemelt van de fouten die ik door de blinde vlekken over het hoofd zie. 

Dat hoofd vult alles precies in zoals ik het wil maar de ogen met de blinde vlekken doen het niet meer. Ik ben blij dat het brein een goed hulpmiddel is bij het lezen van boeken waardoor de zinnen bijna automatisch ingevuld worden en herkend., maar bij het schrijven is de handycap des te duidelijker. \Het moet een crime zijn om de stukjes te lezen en ik verwonder me over de statistieken. Dat er toch nog iedere keer weer enkele lezers schijnen te zijn. 

De stukjes beantwoorden njiet meer aan wat ik wil en voor ogen heb dus heb ik besloten te stoppen. Voor mijzelf schrijf ik nog wel verder op een gesloten blog maar ik denk iedereen heel hartelijk voor de moeite die werd genomen om toch te lezen. 



4 opmerkingen:

  1. Natuurlijk vergaf ik jou je 'schrijffouten' altijd al! Ik wist immers waar ze door ontstonden. Maar eerlijk gezegd kan ik niet zonder jouw blog!
    Ik zal trachten om het te nemen zoals het "niet meer' komt...
    Trachten, want zoalng je blog er blijft staan, valt er genoeg te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja en daar is ie dan het besluit dat ik al een tijdje zag aankomen, vraag me niet waarom, maar ik voelde het en ik begrijp het. Ik weet waar je 'fouten' vandaan komen en lees er overheen. Ik zal je missen, dank voor alle waardevolle woorden en gedachtes die dat teweeg brachten. Ik hoop wel dat je blogland blijft volgen. Oh, dit voelt toch wel heel raar. Het ga je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik stoorde me ook niet aan de fouten, maar ik kan je beslissing wel voorstellen. Het ga je goed, Elly!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer Elly. De intentie van wat je schrijft is toch duidelijk tussen fouten door? Ik zal je blogs missen

    BeantwoordenVerwijderen