donderdag 19 september 2024

Afbouwen en opnieuw beginnen.

 Wat een heerlijk weer vanmiddag. Natuurlijk nog even van genieten. Meteen na de lunch weg wezen.

Fototoestel zonneklep of hoed mee. Overal aan gedacht.  O K.   Gaan we even kijken in Wageningen in het park van  Het Depot waar we zo graag willen gaan wonen maar wat zo langzamerhand uit het perspectief verdwijnt. 


Ik ben al volop bezigmet hier mijn hobby's  weer op te pakken en dat bevalt me goed.



 Inde gang kwamen we de buur tegen met stalen voor vloerbedekking in de gang van de  bergruimte. We hebben hier een fijne groep mensen wonen. Ja, die donkerblauwe vond ik ook het mooiste. 

Het park in Wageningen straalde en het appartement daar lijkt nog op ons te wachten ... 

maar O WEE ik was vergeten mijn sd kaartje in het toestel te stoppen nadat ik de  fotootjes  van de dierentuin op mijn tablet had overgezet. Dus ik ben heerlijk aan de vijver in het zonnetje gaan zitten genieten van het mooie weer en maakte wat fotootjes  met het mobieltje. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten