donderdag 24 augustus 2023

Geen tijd.

 Plotsung weet ik weer iets te schrijven maar of dat over een paar uurtjes no zo is dat zou ik niet weten want mijn kleinzoon is onderweg op de motor hier naar toe en dat vind ik zo leuk. Dus nu even geen tijd. 

Slweer wat jaartjes geleden was hij gedurende een jaar of vier, 3 of 4 dagen in de week hier in verband met zijn studie. Nu heeft hij een baan en zojuist een heel klein appartementje gekregen. Dus ik ben heel benieuwd te horen of hij al over is in zijn nieuwe flatje. 

Tot later

En ik ben ook weer even op ontdekkingstocht geweest of ik nog wel met de penseel overweg kon.



3 opmerkingen:

  1. Jij een kleinzoon op de motor, ik eentje op een driewieler, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je kleinzoon komt. Voor mijn gevoel klopt dat niet een kleinzoon op motor. Kleinzoon zijn toch klein? Zo zie ik mijn neefje van 30 jaar nog steeds als een jochie. Toen hij een jaar of 23 was wilde hij een biertje en ik zei; nee niets daarvan. Hij; Tante ik ben 23 hoor. Oh ja dat is waar ook. Fijn weekend en ik hoop dat t fijn was met je kleinzoon op motor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk jullie beide reacties. En heel herkenbaar. qDe tijd gaat ook veel te snel.

    BeantwoordenVerwijderen