woensdag 23 augustus 2023

Laagjes

 Hoog tijd om weer eens iets te schrijven. Soms heb ik daar heel lang geen zin in. Als we een beetje op stap zijn geweest en ik moet daarna lang bijkomen, heb ik echt geen zin in schrijven. En soms weet ik ook gewoon  niet waarover ik zal schrijven. 


Mijbn kleine tablet is kapot en ik hoop dat hij gemaakt kan worden zo niet dan is er gelukkig ook geen man over boord want ik kan me goed redden met de rest. maar het zou wel jammer zijn.  En ik moet zien dat ik mijn zoom weer aan de gang krijg op het 14 inch schermpje want op de  tablet gaat dat nu dus niet.


En verder zou ik wel iets over vergankelijkheid willen schrijven maar de inspiratie is op dit moment ver te zoeken.  Zonder vergankelijkheid zou er geen leven mogelijjk zijn. en hoe integreer ik dat dan in mijn leven. 


Daaar ga ik nog maar eens over nadenken. Het weer wordt toch minder  met meer regen. De zomer loopt naar zijn eindje. Ook vergankelijkheid want de herfst moet ervoor in de plaats komen. mooi onderwerp om op te mediteren. 


En dat geschrijf/ vind ik voor vandaag wel weer genoeg om er in te komen.  


Ik ben met fotootjes aan het spelen geweest en heb een mandarijn eendje in kleurtjes en laagjes gezet. Beetje schilderen met foto's 




4 opmerkingen:

  1. Doe wat je hart je ingeeft. Bloggen moet niet als verplichting voelen. Lekker bezig geweest met een mandarijneendje dat is toch ook goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon doen,waar je zin in hebt. Dat vloeit dan ook uit je pen/toetsenbord

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even een keertje geen zin in schrijven is helemaal niet erg hoor dat komt vanzelf wel weer. Groetjes Ella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vaak zit mijn hoofd zo vol dat ik het niet op een rijtje krijg...

    BeantwoordenVerwijderen