zondag 6 augustus 2023

Het pad gaan met Veroni

 Veroni plaatste een mooie aanvulling in de reacties onder mijn vorige blogje. Ik wist niet dat we elkaar al zolang kenden. Ik vind het leuk om van haar aanvulling een blogje te maken . Dus plaats ik het hier.


Aanmelden op het Mobiel Magazine kan gratis via https://www.intermobiel.com/Nieuws/Aanmelden-Nieuwsbrief/ zo ontvang je als je je aanmeldt ook een link zodat je alle verschenen magazines van de afgelopen negentien jaren terug kunt lezen. Het is bedoeld voor mensen met een lichamelijke handicap of een chronische ziekte en hun omgeving maar het gaat over alles wat komt kijken bij het leven dus is het voor iedereen interessant. Een kijkje in de wereld van iemand met een handicap kan ook eens goed zijn om te relativeren en voor de beeldvorming. Het volgende magazine komt in december uit en dat wordt nummer 1 jaargang 20 zelfs!. In het juni nummer met als thema family and friends staat een artikel over mijn favoriet moment namelijk de boeddhistische zegening van mijn liefdesband met Emile door mijn leraar Gehlek Rimpoche waar Elly ook bij was en een foto van Elly van het altaar staat ook in dat magazine. Elly en ik gaar al sinds 2002 samen dus een lange tijd samen wandelen we het boeddhistische pad en ondersteunen elkaar op dat pad wat veel moois heeft gebracht.


 


1 opmerking: