zondag 28 januari 2024

Fotograferen

Heerlijk de eerste keer dit jaar weer even naar Wageningen om te fotograferen. 


Ik krijg de fotootjes niet in de volgorde zoals ik zou willen. Eerder knipte en plakte ik ze op de juiste plek maar dat lukt niet meer er verandert altijd wel weer iets waar ik dan met de tablet geen grip meer op heb.
Met de computer ging dat eenvoudiger. Met de rechtermuismnop kon ik wat ik wilde en geselecteerd had makkelijk verschuiven. Maar daar werk ik al tijden niet meer mee . Wie weet Jkan dat ook al niet meer. Steeds kom ik nieuwe dingen tegen waar ik mee om moet leren gaan. 

Inderdaad toch wel zaak om digitaal een beetje bij te blijven bij het oud worden. 

De Hamamelus stond in bloei in het Arboretum en


plotseling dook er zo n klein roodborstje achter de bloenpjes op in mijn occulair.   Dat is geluk hebben want met het blote ook had ik hem niet kunnen zien.  Scherostellen (dat doet het toestel) en klikken.
Ook zag ik een rode Hazelaar. Nooit eerder gezien . Ik wist niet eens dat die bestond.
Heerlijk was dat, een rondje genieten. Met nog wat tegen licht door de tere overblijfselen van de Hortensia.

 

1 opmerking: