Toen we woensdag om twee uur naaa een afspraak moesten merkten we dat de lift het niet deed want de buren stonden in de gang. Wij moesten weg en onze eééne trap lopen we toch meestal. Buiten gekomen zagen we dat de brandweer eraan kwam. Wat een gedoe. De lift is tegenwoordig vaak niet in orde en we hebben er regelmatig problemen mee. Maar wij moesten vertrekken.
Om vier uur kwamen we terug en stond de buur van de bovenste verdieping in de gang beneden op haar man te wachten die van de dagbehandeling thuisgebracht zou worden maar met rolstol en al kom hij niet naar boven gebracht worden.. Er was wel om twee uur melding gemaakt bij de service dienst van de liftstoring maar nog niemand gekomen. Ik bracht een kiopje koffie naar beneden en buuv kon op mijn rollator zitten.
Uiteindelijk werden ze door de buuv van de begane grond die eerder niet thuis was opgevangen. De liftsevice kwam pas om 18.30.
Op onze burenapp deden de boze appjes de ronde. We waren het ggezamenlijk erg eens. Dit kan niet. Het Is toch niet normaal dat je meer dan 4 uur op de service moet wachten. Je zal maar vast zitten in de lift. En als je op de alarmknop drukt komt de brandweer wel maar at is ook niet gratis. Die rekening komt nog wel. Het ergste was het in dit geval voor de wachtende buurvrouw en haar man in de rolstoel.
Werk aan de weinkel voor de commissie die er achteraan moet want dit kan zo niet, daar zijn we het allemaal wel over eens.
Er wonen meer rolstoelers in de flat die afhankelijk zijn van de lift. Al staan we dan allemaal klaar voor elkaar en wonen er ook jongere mensen in deze flat sevice hoort bij de voorziening van de lift en daar wordt door de firma die we nu hebben slecht aan beantwoord.