vrijdag 29 maart 2024

Gewoon opschrijven

  Achter de stapelwolk schijnt de zon en tovert een stralenkrans van lichr aan zijn golvende buitenrand. Daaronder vandaan lkomt een andere wolk in een hogere luchtlaag tevoorschijn die een snellere weg neemt. 


Een immense ruimtelijkheid in de strak blauwelucht die zijn  weerslag vindt in mijn binnenste en een stralend gevoel oproept van een eindeloze eeuwigheid en blijdschschap.


Een moment van helderheid die altijd weer verdwijnt in de dagelijkse dingen van het leven. 

Waarom beschrijf ik zulke mooie momenten niet vaker?  Niet om ze vast te willen houden want momenten gaan voorbij zoals alles voorbij gaat maar gewoon om ze te delen.en omdat het fijn is op te schrijven.

We beschilderden schelpen met ons dinsdagmorgen groepje.  Zo leuk om gezamenlijk te doen.


Fijn paasweekend allemaal



2 opmerkingen:

  1. Mooi moment met die lucht. Ik liep net in de regen in een stille straat. Overal merelgefluit.Dan is het leven goed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is fijn juist over dit soort dingen te schrijven. Doe het maar zo vaak mogelijk, heerlijk. Ik neem me voor het ook meer te gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen