vrijdag 21 juni 2024

Ik ben er maar druk mee.

Zo lang niet geblogd en ik kreeg een reactie van Hélène.  Dat zette me toch weer aan tot bloggen.
 Er gebeuren zoveel dingen en er moet ook veel gebeuren. Al zou ik tijd hebben om te Blogger, de inspiratie blijft daar een beetje bij achter.

Als het loopt volgens plan komt ons appartement met de juiste foto's komende week op Funda te staan.
Mijnoude  tablet gaf weer eens de geest wilde niet opladen en er zat pas een nieuwe batterij in. Ik las dat er een inruilactie was. Dus wij naar  Mediamarkt. De service balie hing hem aan de stroom en jawel in een mum  van tijd begon hij weer op te laden. Maar ja ik had mezelf al lekker gemaakt met een eenvoudige tablet van 8". Groter dan de telefoon dus behapbaarder voor mijn ogen en kleiner dan 10" dus passend in mijn tasje . Wateen tut ben ik toch  hijhi. Maar wat kreeg ik terug voor mijn oude???
Dat was 29 euro. Nou daarvoor wilde Fer hem ook wel gaan gebruiken. 
We zijn toen toch maar de winkel ingelopen en ik heb zo 'n makkelijk hanteerbaar en goed zichtbaar ding gekocht. Maar wat kost het ook weer veel energie dat gebruiksklaar te krijgen. Niet dat ik het erg vind want dat vind ik leuk om te doen. Maar ja je kunt je tijd maar een keer uitgeven. En dan zijn er ook nog de opruim werkzaamheden. Het huis opnieuw foto rijp maken want de fotograaf moest terugkomen  op dat er nog 360 graden foto's  bij meesten en de begeleiding van schoonmama het kost allemaal een tijd want er is niets meer wat ik eben snel kan doen zoals vroeger. De jaartjes gaan tellen.  

Maar gelukkig is schoonzus   terug van vakantie en dat scheelt alhoewel Fer er toch dagelijks een taak bij blijft houden en sl is hij jonger wat snelheid betreft win ik het mog vaak van hem. Zo houden we elkaar in evenwicht. .  Het gaat langzaam beter met lopen van schoonmama.  en ze hoopt zelf binnen afzienbare tijd weer thuis te zijn en de therapie op Regina Pacis vaarwel te zeggen. 
 Hoe datthuis  moet gaan lukken.... pfff ik houd mijn hart vast.

Intussen ligt mijn oudste of liever gezegd mijn vriendin die ik het langsten ken en dat is 70 jaar, in het ziekemhuis. Zwaar ziek. Nu heb ik toch  begrepen dat ze nu toch iets vooruit gaat. Daar hoop ik natuurlijk het beste van.  En nu net kreeg ik bericht dat ze met thuiszorg naar huis mag. 

En vandaag hebben we lijsten in zitten vullen. Er word je het hend van je lijf gevraagd bij zo 'n huizenverkoop. En ik heb toch al zo 'n hekel aan lijstjes invullen. Het leeuwenaandeel daarvan is voor Fer. Laat mij maar organiseren en inpakken. Maar ja zover is het nog niet. Als het niet verkocht wordt dan.... Gaan we gewoon een schilder inhuren e  blijven we zitten.  Maar dat is niet de bedoeling.

Zo. Nu Is iedereen toch weer bijgepraat. E  ik héb  ook goede plannen met mij  stapels doeken, de schilderijen die ik echt niet mee kan nemen. Iemand wil ze voor me gaan verkopen.  Of dat wat wordt???  Daarover later meer. Het zijn hoofdzakelijk de oudste grote schilderijen op diek e  board want het papierwerkhoeft niet zo snel een andere plek te krijgen.
 Wat weg  moet plus al het papierwerk  staat op 


Dit is een van de oudere werken die hij mee zal gaan nemen.  70 x 50 op papier. Hij moet ergens achter in de kelder staan. En heb hem nog niet eens tevoorschijn  kunnen toveren. 
Vogelvlucht

1 opmerking:

  1. Fijn om te horen,hoe alle drukte verloopt bij jullie.Maar wel met zorg om je schoonmoeder en vriendin.Doe het kalm aan.

    BeantwoordenVerwijderen