maandag 24 juni 2024

Niet zeuren

 We waren tussen de voorbereidingen en opruimwerkzaamheden door even naar Wageningen gereden want ik wist dat er in het Arbiretum een expositie was van Beelden Op De Berg.  en dat wilde ik toch wel even zien. 

Al die fantasieën  en ideeen  die opborrelen als we samen over jet nieuwe appartement praten is zo leuk. Of het allemaal gaat lukken. Tja we zullen er vast wel achter komen


Maar plots is het zomer en wat is die zon vermoeiend. 

AAAAHHHH niet zeuren het heeft lang genoeg geregend  maar ik wordt er wel snel moe van.  Maar we hebben toch het rondje afgemaakt en ik heb ervan genoten. 


Verder is er nog geen nieuws of we wel of niet gaan verhyuizen maar hopenlijk  komt dit appartement waar we nu toch nog steeds met zoveel plezier in wonen nt deze week op Funda te staan.   En hier wat fotootjes van de Beelden Op De Berg. 







3 opmerkingen:

  1. Is het zo,dat jij aan de warmte went? Hoewel,dan moet het wel een paar dagen achtereen zomeren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vroeger wel. Toen kon ik er goed tegen en ik houd nog steeds meer van de warmte dan van de kou maar het viel nu wel erg plots op mijn dak.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, ik moet lachen om je opmerking mbt "de zon". Je hoort dit natuurlijk helemaal niet te zeggen, want eindelijk, eindelijk, eindelijk is de regen weg. Maar......... wanneer ik wandel en foto's wil malen, wat zijn de kleuren fel en hard in de zon. Eigenlijk vind ik het leuker wandelen in wat minder zon, pffff.....wat zeg ik nu?

    BeantwoordenVerwijderen