vrijdag 6 september 2024

bezichtiging op herhaling.

 Twee bezichtigingen gehad en het gaat er naar uitzien dat er serieuze belangstelling is.  Morgen komt een van de twee bezoekers terug met haar zoon.  Ik ben heel benieuwd waar het op uitdraait. 

Dit vind ik trouwens niet het leukste deel vvan verhuizen.  Ik ben blij dat ik me niet met onderhandelingen hoef te bemoeien want dat is echt mijn ding niet.  Inpakken en weg wezen zou ik zeggen hihihi maar dat slaat natuurlijk nergens op.  Ik hoop dus dat dit deel niet al te lang gaat duren en er zekerheid komt zodat we weten of ik hier of daar aan de gang moet gaan.,  Ik denk wel dat dit onze laatste optie is. Als het niet doorgaat stoppen we ermee.  maar....we zien wel.

Verder is er niet zoveel te melden. Alles blijft toch een beetje om de gebeurtenissen heen draaien.  Ik heb weer wat slechte lijfelijke momenten gehad  precies op de dag dat ik naar de biblioteek wilde om samen met mijn vrienden  te zijn en dat lukte dus echt niet.  Tegen de tijd dat ik weer bovenjan ben is het dan middag.  Guisteren was het helemaal pet. Misschien had ik toch  niet zo goed opgelet met eten en moest ik het weer bezuren. Thuis lekker rondhangen was geen optie want die bezichtigingen waren er dus was het weg wezen en afzien. Ik heb er ook veel langer last van gehad en 'smiddags een afspraak met Veroni.  Daar ging het pas over. Maar daarna ben ik dan ook hondsmoe.  En nu zit ik weer fris en fruitig alsof er niets aan de hand is geweest  dit te tikken. 

Van morgen heerlijk gelezen. Wat een schitterend boej. Eckhart nu. Voor mij piuur genieten en ik merk toch weer dat ik zoiets veel liever lees dan romans verhalen etc. Waar ik ook van houd is van Poëzie  en graag zou ik daar zelf ook meer mee willen doen op mijn eigen amateuristische manier. Er komt gewoon te weinig van want dat schud ik niet zomaar uit mijn mouw. 

Vanmorgen kwam de hlp dus niet want ze was ,lief als ze is, woensdagmorgen geweest zodat ons huis voor de bezichtiging spik en span was. Ideaal die lieve schat. 

Ik ben heel benieuwd wat er na morgen gaat gebeuren. We wachten het af.


Een fijn weekend allemaal. 


Onderweg.

Regerlmatig stoei ik met fotootjes die ik ooit maakte en maakt daar compilaties van.  Zo leuk om te doen. 



4 opmerkingen:

  1. Spannend weer. Wat leuk die foto. Knap dat je dat kunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop echt voor je,dat men de knoop doorhakt. Niet "onder voorbehoud"en dan b.v de hypotheek niet rondkrijgen. Dat zijn tijdrovers. Succes morgen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt en die tijd willen we niet ivm de omstandigheden. Dus... graag of niet. Als het maar duidelijk wordt

      Verwijderen
  3. Ik hoop op snel duidelijkheid voor jullie, Elly!

    BeantwoordenVerwijderen