zondag 29 september 2024

Schildertafels en moccasins

 Vanmiddag zetten we ook de tweede tafel weer in de kamer. Die stond al maanden in de kelder in verband met de 'showroom' die we nu weer bolop in gebruik hebben genomen  op onze eigen manier. Ik zette hem voorlopig nog op de balkon in de serre maar het is daar nu echt te koud om te schilderen en ik ben een onverbeterlijke koukleum.  Dus nu staan beide tafel weer in de jamer en kan ik me lekker uitleven.





Ik heb mijn oude schoenen van Jan Jassen naar de schoenmaker gebracht. Vroeger kocht ik veel en vaak schoenen maar nu heb ik er niet zoveel meer. Die bij de schoenmaker moeten echt nieuwe zolen hebben anders ga ik er vandaag of morgen doorheen. 

O zei de schoenmaker. Dat is handwerk enn hij ontdekte dat er stiksels los waren.  Ik hoop dat ik ze weer gerestaureerd terug krijg. Zo langzamerhand horen ze misschien meer in het museum thuis maar het zijn zulke heerlijke lage moccasin laarsjes. Ik kan ze echt niet missen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten