Het is veel te warm om een blogje te schrijven. De afgelopen week heb ik alles afgezegd. Er stond een route met demonstraties gepland in onder andere de Bibliotheek op vrijdagmiddag. Ik zou daar ook iets gaan doen. Met het tablet aangesloten op het mega grote scherm van de bieb zou ik laten zien hoe je met foto en tekenprogramma s creatieve beelden kunt samenstellen van foto s en beschilderen. Leek me zo leuk om te doen, wetend dat ik daaraan voorafgaand de zenuwen zou hebben. Het is me allemaal bespaard gebleven. Misschien een andere keer.
In huis heb ik geen last van de warmte met de airco aan. Ik ben daar geen fan van. Maar nu is het toch wel heerlijk. De boodschappen hebben we thuis laten bezorgen. Arme jongens maar je ze kunnen tegen een stootje als ze jong zijn en een fooi met een glas fris verzacht de zoutzweetdruppels.
Aankomende week zal het ook nog wel pittig zijn en daarna…
Zien we wel weer verder.
Water en vuur

Geen opmerkingen:
Een reactie posten