woensdag 22 april 2020

Communicatie



Als ik het vorige blogje teruglees, raakt het nog niet aan datgene wat ik probeer te beschrijven. Het is nog steeds voor andere interpretaties mogelijk dan wat ik eigenlijk wil zeggen. Maar ja zo gaat het  altijd in communicatie. Je kunt wel denken dat je iets goed hebt uitgelegd en duidelijk hebt gemaakt wat je probeert te vertellen maar dan heb je geen rekening gehouden met de lezer die zo zijn of haar eigen gedachten heeft en daarmee ook aan het stoeien is/ Soms gaat de communicatie dan volkomen langs elkaaar heen.

Toch blijf ik het proberen en ik dacht juist omdat ik dat in mijn Magazijn vaak in de reacties merkte dat er grote misverstanden ontstonden, nu doe ik het in een persoonlijk blog en kan ik makkelijker gewoon voor mezelf alles wat ik wil, opschrijven.

Wat ik tot nog toe zo even terug lees is niet verborgen om wat voor reden dan ook.Misschien maak ik het blog tzt wel openbaar. We zullen zien hoe het zich ontwikkeld.