woensdag 2 augustus 2023

Je moet het er maar mee doen.

 Ikf3dacht: dit wordt een lekker rustig weekje Maar fout fout fout Het loopt helemaal vol met van alles en nog wat.   Het begon maandag middag met een plotselinge ontmoeting dus een afspraak met een leive vriendin die ik nog niet zo vak had ontmoet en wat denk je. Wat een geweldige klik en wat een heerlijke middag vulden we samen in.  Zoveel zielsverwantschap had ik nauwelijks kunnen bedenken. Maar het was er allemaal

Ik moest zelfs een afspraak die een nichtje met me wilde maken afzeggen.  maar dat komt wl weer goed dacht ik. 

Toen bedacht ik dat ik wel graag op stap wilde gaan en mijn lief vond het allemaal goed. dus keek ik rond op ingternet in musea etc.  MNaar het weer had andere [plannem en er werd lustig op los geregend. Dinsdag was het inderdaad even wat ustiger alhoewel ik 'smorgens mijn vaste kunstbende bezocht in de bienb van Rozet ij n Presikhaaf. waar iedereen welko bij is maar fat zich heleaas blijft beperken tot een super klein groepje dat wel veel affiniteit met elkaar heeft,. maar  het regende bejoorlijk en ik had slecht geslapen  dus on ik toch even bijkomen.   Ook vanmorgen regende het en zag het er niet naar uit dat we in een of ander klein stadje rond zouden zwerven met ons fotyotoestel  En toen belde mijn nichtje weer voor eventueel vanmiddag. Tuurlijk hartstiukke leuk. We s[praken over schilderen en hoe het aan te pakken als je moeilijk met de juiste verhoudingen en niet zo gowed kunt tekenn hoe je om klunt gaan met alle beperkingen en en daarna hebben we de hele fgamilie geschiedenis samen doorgelicht,. / Ik vond het heerlijk om allerlei verhalen samen te delen en tot de ontdekkibg te komen dat er veel is dat we niet ven elkaar weten.  Ik heb ervan genoten. 

En nu hebben we heerlijk gegeten en heb ik er zowaar een wijntje bij gedronken dat doe ik weinig of nooit maar het stopnd al te lang in de koelkast op me te wachten. . Dat geeft geen spraak maar een schrijf waterval. vandaar dit blogje dat ik nu niet weer nakijk op al die domme fouten die ik tik omdat ik het zo slecht zie. en moet iedereen het hier maar mee doen. 

 Ik ben benieuwd wat de rest van de week nog ion petto heeft. 


goede week  verder 




3 opmerkingen:

  1. Hoe was die uitdrukking ook al weer? 'Leven is wat gebeurt,terwijl jij plannen maakte"? Het waren wel leuke gebeurtenissen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou het was goed te doen, hoor. Fijn dat je het naar je zin had.

    BeantwoordenVerwijderen