maandag 8 januari 2024

Kopje koffie op afroep

 Het was heel fijn weer samen met de anderen te zijn en te schilderen maar toch wel zwaar vermoeiend met een wattenhoofd moeilijk zien en dove piepende oren.

Ik was dan ook al eerder weer vertrokken.  


Nee ik kan niet zeggen dat het lekker met me gaat.  Woensdag een afspraak bij de huisarts.

Ik sprak met een schildervriendin. Zij vertelde dat je door doofheid geisoleerder was dan door blind zijn. Dat wist ze vanuit haar professie en nu kan ik me daar wel iets bij voorstellen. 

Ik kwam doodmoe thuis en ben vanmiddag op de bank in slaap gevallen. 

Wel blij met het oude werk dat ik een nieuw jasje heb gegeven en met mijn lief die me op afroep weer zo fijn op kwam halen.en ba nijn dutje weer klaar stond  met een kopje koffie.

3 opmerkingen:

  1. Elly, hopelijk zit er een prop in je oren en is dat euvel snel op te lossen. Eerlijk gezegd is met een gehoortoestel heel goed te leven. Ik ben erg blij mee. Goed dat je naar de huisarts gaat want die vermoeidheid komt toch ook ergens vandaan. Fijne man heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks moeheid toch blij,dat je gegaan bent? Ben benieuwd,wat de huisarts zegt

    BeantwoordenVerwijderen