vrijdag 26 januari 2024

Schilderijemn link

 Ik heb mijn schilderblog behoorlijk laten versloffen en er was toch echt wel het een en ander dat ik erop had kunnen zetten. 

Doordat iemand op FB zei dat hij wel meer werk wilde zienm ben ik eens even gaan kijken op dat blog en heb het meteen een beetje aangepast met een andere lauyout. Misschiemn kijkt dt ook voor mijzelf wat makkelijker. 

Ik maak niet  serieus  gebruik van indeling en labeling. Eigenlijk doe ik maar wat en vind het leuk om alles er met de losse hand op te zetten. . Nu heb ik even door heel 2023 gecrosst en kwam heel veel tegen. Ok geloof niet eens dat ik alles erop zette maar dr is ook niet zo belangrijk. 

Ook daar ga ik naarmate ik ouder wordt heel anders mee om./ Het allerbalangrijkste is dat ik plezier heb ik wat ik doe en als iemand anders ernaar wil kijken is dat goed maar voor mij geen noodzakelijkheid meer voor een bevestiging of zo.  Heerlijk is dat om me dar niet meer afhankelijk van te voelen want dt heeft in mijn hele leven toch wel een grote rol gespeeld. De goedkeuring van mensen die ik hoog in het vaandel heb staan.  Bij anderen was ik minder van hun goedkeuring afhankelijk  en ook minder in geinteresseerd. 

Toch zijn veranderingen niet alleen maar afhankelijk van leeftijd want het kan ook precies de andere kant op gaan en wordt je bij het ouder worden juist meer afhankelijk in je gevoel van veiligheid.  Maar goed, ik heb geleerd dat ik eraan kan werken en het op mijn manier behapbaar kan maken. 

Wil je door de schilderijtjes , en acrylschetsen bladeren moet je even naar 


https://ellyvandoorn.blogspot.com/

Toledo






2 opmerkingen:

  1. Allemachtig wat een oogst. Heb je dat allemaal alleen digitaal opgeslagen of staat er ook nog een en ander in de kelder?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stapels op rekken op papier, in mappen en stapel schilderijen in de kelder tegen de muur. Ook veel verkocht in vervlogen tijden toen ik nog exposeerde. Maar daar heb ik totaal geen zin meer in.
      Dat wordt opruimen als ik dood ben. 🤪🤣. Kunnen ze nog eens aan me denken. Ik denk dat het een container wordt. .

      Verwijderen