zondag 6 december 2020

Ik heb niets te vertellen

 Want alles wat ik schrijf is voor mezelf . 

Steeds beter zie ik in dat ik niemand iets wil vertellen of niemand hoef te overtuigen van wat dan ook. Iedereen heeft zijn of haar eigen waarheid.  Dat geeft ook mij steeds meer ruimte om er te zijn zoals ik ben en hoef ik me niet anders voor te doen dan ik ben.

Niet dat ik er nu hier dan maar van alles uit ga flappen. No way. Ik wil het gewoon fijn houden .   En het liefst met dingen die mijzelf raken en me goed doen. 

Ik heb ontdekt dat er op mijn andere blogje heel wat overdenkingen staan die ik hier af en toe naar voren wil halen. Omdat ze mijzelf nog steeds goed doen.

Het leven is al moeilijk genoeg laten we er het beste uithalen wat erin zit. 

Ik heb de reacties aangezet  maar zonder reacties is het ook prima. Ik vind het leuk als je leest.

En zo komt zoonlief met schoondochter en dat is heerlijk. Want met de kerst zal er ook niet veel van komen dit jaar en vlg week is hij jarig. Kan ik hem vast feliciteren zonder knuf. Die grote vrachtwagenchauffeur.  Ben ik weer helemaal blij.

Ik heb nog steeds de kerstballen niet uit de kelder gehaald maar voor de duidelijkheid, 

Hier schrijf ik dus hoofdzakelijk overdenkingen van spirituele of zo je wilt religieuze aard. Niet dat dat zo zwaar hoeft te wegen. Want dat hoort ook allemaal  bij het leven zelf. Vind ik. 🤔😃🤣😇



2 opmerkingen:

  1. Hoewel je schrijven voor je zelf is,raken soms jouw woorden me en zetten me aan het denken. Misschien juist wel,omdat overtuigen niet de bedoeling is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals je weet lees ik je altijd met grote interesse. Voor mij heb jij altijd iets te vertellen. Zelf raak ik de draad steeds vaker kwijt, wat zet ik erop en wat niet. Net zoals het wel of niet toelaten van reacties. Spijkerbed moet helaas weer even op slot, te veel spam.

    BeantwoordenVerwijderen